miércoles, 15 de octubre de 2014

Perquè escric un blog?

Molta gent pensarà, au ja tenim una altre mama que escriu un blog! perquè els agafa aquesta mania a les dones d'escriure quan som mames??

Les altres mames no ho sè, jo puc parlar per mi i dic que al néixer la Ivet vaig crear aquest blog perquè sentia les ganes de compartir tot el moment que estava vivint. Moltes vegades m'expresso molt millor escrivint que parlant i vaig pensar que un blog podria estar bé, és una manera de buidar el cap dels meus pensaments i emocions. Si de pas algú ho llegeix i li pot servir, perfecte!

I també penso que la maternitat tè un punt de soledat i introspecció que només les mames entenem i llegir altres mames ens fa sentir més acompanyades en tot el procés.


No hay comentarios:

Publicar un comentario